23 травня 2023 року відбулося пленарне засідання звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів факультету спеціальної та інклюзивної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова.
Голова засідання: декан факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Маркусь І.С.
Секретар: заступник декана факультету з наукової роботи та міжнародних зв’язків, кандидат педагогічних наук, доцент Круглик О.П.
З доповідями на пленарному засіданні із жвавими дискусіями науково-професійного спрямування виступали:
- Заступник декана з накової роботи та міжнародних зв'язків ФСІО , канд. пед. наук, доцент Круглик О.П. «Єдність науково-дослідних інновацій та викликів сьогодення у діяльності факультету спеціальної та інклюзивної освіти».
- Доктор філософ. наук, професор кафедри спеціальної психології та медицини Супрун Д.М. «Синергія інклюзивної освіти та європейського досвіду».
- Завідувачка кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології, канд. психол. наук, доцент Гребенюк Т.М. «Модель реабілітації осіб з порушеннями зору у межах проєкту «Підтримка реабілітації людей з інвалідністю, спричиненою війною»»
- Докторантка кафедри логопедії і логопсихології, канд. пед. наук, доцент Бєлова О.Б. «Об’єктивізація проблеми розвитку емоційної складової мовленнєвої готовності в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією».
- Голова НМР ФСІО, канд. психол. наук, доцент Горлачов О.С. «Стан сурдоперекладацької діяльності в умовах воєнного стану».
- Заступник декана з виховної роботи, канд. пед. наук, доцент Чепурна Л. Г. «Патріотичне виховання здобувачів освіти у Драгоманівській родині».
В теплій науково-творчій атмосфері розглядалися й обговорювалися питання:
- забезпечення функціонування наукового фахового видання «Науковий часопис. Серія 19. Корекційна педагогічка та спеціальна психологія: збірник наукових праць»;
- участь викладачів факультету у проєктній діяльності на державному і міжнародному рівнях;
- використання інноваційних технологій у професійній підготовці фахівців;
- вимоги щодо присвоєння вченого звання професора (доцента) та рівень відповідності цим вимогам науково-педагогічних працівників;
- системи стимулювання науково-дослідної роботи тощо.
Дякуємо всім доповідачам за змістовні й інноваційно-творчі доповіді!