Питання екзамену "Спеціальна методика природознавства"

Деталі
 

1. Що є предметом вивчення природознавства у школі для дітей з ТПМ.
2. Методи дослідження спеціальної методики природознавства.
3. Освітні завдання спеціальної методики природознавства в школі для дітей з ТПМ,
4. Розвиток просторових уявлень та спостережливості у дітей з ТПМ.
5. Методи навчання природознавства. Класифікація методів.
6. Бесіда на уроках природознавства.
7. Пояснення (розповідь учителя на уроках природознавства).
8. Спостереження. Суть і структура.
9. Назвіть рівні змісту навчання з природознавства в школі для дітей з ТПМ.
10. Завдання методики навчання природознавства.
11. Загально-дидактичні принципи навчання.
12. Естетичне виховання молодших школярів засобами природи.
13. Методичні прийоми. Метод як сукупність методичних прийомів.
14. Формування практичних умінь та навичок під час вивчення тем з природознавства в школі для дітей з ТПМ.
15. Мета і зміст курсу природознавства в школі для дітей з ТПМ.
16. Розвиток мовлення на уроках природознавства в школі для дітей з ТПМ.
17. Методи повторення і закріплення природничих знань.
18. Ознайомлення першокласників з природою.
19. Урок.Типи уроків.
20. Розповідь та її види.
21. Позакласна робота з природознавства.
22. Вивчення природничого матеріалу на уроках читання.
23. Досліди та практичні роботи на уроках з природознавства.
24. Комбінований урок.
25. Робота в куточку живої природи, на географічному майданчику.
26. Використання гри для засвоєння природничих знань у дітей зТПМ.
27. Засоби наочності в процесі навчання природознавству.
28. Завдання методики навчання природознавства.
29. Організація вивчення природознавства молодшими школярами.
30. Урок-екскурсія.
31. Розкрити суть і структуру спостережень.
32. Характеристика предметного уроку.
33. Дати характеристику позакласній роботі з природознавства.
34. Методи повторення і закріплення природничих знань.
35. Бесіда та її види.
36. Вивчення природи в другому класі. Школи для дітей з ТПМ.
37. Розвиток і корекція вад пізнавальної та мовленнєвої діяльності в учнів з вадами мовлення засобами природи.
38. Загально-дидактичні принципи навчання.
39. Особливості застосування наочних посібників під час вивчення природознавства.
40. Характеристика методів, які застосовуються при вивченні нового матеріалу.
41. Вивчення природознавства в третьому класі школи для дітей з ТПМ.
42. Позакласна робота з природознавства.
43. Труднощі засвоєння учнями з ТПМ природознавства.
44. Розвиток просторових уявлень та спостережливості у дітей.
45. Вивчення природи в другому класі для дітей з ТПМ.
46. Вимоги до уроків з природознавства.
47. Уроки узагальнення та систематизації знань.
48. Організація спостережень та ведення»Календаря природи та праці».
49. Засоби наочності в процесі навчання природознавства в школі для дітей з ТПМ.
50. Методи повторення і закріплення природничих знань.
51. Освітні завдання природознавства в школі для дітей з ТПМ.
52. Завдання методики навчання. 
   

Авторизація  

   

Всього відвідувань  

12399563
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
4127
3933
8060
10819712
77832
138486
12399563

Your IP: 127.0.0.1
Server Time: 2018-06-18 19:22:05
   

qrcode ikpp

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Інститут неперевної освіти
Факультети
Фізико-математичний факультет :: Факультет філософської освіти :: Факультет фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний факультет :: Факультет інформатики :: Факультет іноземної філології :: Факультет історичної освіти :: Факультет корекційної педагогіки та психології :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет магістратури, аспіратнути та докторантури :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ